کلنگ ساخت یادمان شهدای جزیره هرمز به زمین خورد+ تصاویر

آیین کلنگ‌زنی ساخت یادمان شهدای جزیره هرمز امروز توسط سردار سرتیپ پاسدار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای «مدینه منوره» در نیروی زمینی سپاه و با حضور خانواده شهدای جزیره هرمز و مسئولین استانی به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۳۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 16November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در این باره، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید زیادی به جزیره شهیدپرور هرمز داشته است چرا که فرهنگ ایثار و شهادت با مردم هرمزگان به ویژه مردم هرمز عجین شده است.

وی تصریح کرد: سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص توسعه جزیره هرمز دغدغه فراوانی دارد که ساخت این یادمان با پشتیبانی و حمایت های ایشان می باشد.

وی افزود: نقش جزیره هرمز در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشته که چندان به آن پرداخته نشده است بنابراین، تاسیس اماکن فرهنگی و احداث یادمکان ها در پیرامون آن ها می تواند محفلی باشد برای کسانی که در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت فعالیت می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این یادمان با ۷۰۰متر زیربنا، شروع آن آبان ماه و پایان آن حداکثر ۶ماه می باشد.

سردار مارانی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز ۷ میلیارد تومان که توسط قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و با مشارکت استانداری هرمزگان و اداره کل بنیاد شهید استان صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار