وصیت‌نامه شهید سعید خروشی:

مبادا به خاطر مسائل دنیوی، ولی‌فقیه را تنها بگذارید

شهید سعید خروشی در وصیت‌نامه خود نوشته است: مبادا به خاطر مسائل دنیوی، ولی‌فقیه را در پشت میدان نبرد، با وجود دشمنان داخلی و خارجی تنها بگذارید.
کد خبر: ۶۳۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۷ - 21November 2023

مبادا به خاطر مسائل دنیوی،ولایت فقیه را تنها بگذاریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «سعید خروشی» دوازدهم دی ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد. بیست و هفتم تیر ۱۳۶۴ در منطقه شرهانی به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامد.

 فرازی از وصیت نامه شهید سعید خروشی:

برادران و خواهران و‌ای امت شهید پرور و‌ای کسانی که در پشت جبهه مشغول فعالیت هستید از شما می‌خواهم وحدت و انسجام خود را حفظ کنید. مبادا به خاطر مسائل دنیوی،  ولی فقیه را در پشت میدان نبرد، با وجود دشمنان داخلی و خارجی تنها بگذارید و باعث شکست نهضت اسلامی که در حال صدور می‌باشد، شوید.

برادران و خواهرانم، جبهه‌ای شدن افتخار نیست جبهه‌ای ماندن افتخار است. از شما می‌خواهم که به سفارش امیرالمومنین علی (ع) گوش دهید. تقوا را پیشه خود سازید و در عبادت‌های واجب و مستحب پیش قدم باشید. نماز جمعه و مراسم‌های دعا را ترک نکنید و خلاصه در صحنه بودن شما واجب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار