در اختتامیه رویداد ملی «برای ایران» مطرح شد؛

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: انقلاب اسلامی زمینه رسیدن به اهداف عالیه اسلام ناب را فراهم کرد

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی فرصت بروز مسیر و طراحی دین برای حرکت جامعه به سمت قله‌های اسلام بود، گفت: انقلاب اسلامی زمینه رسیدن به اهداف عالیه اسلام ناب را فراهم کرد.
کد خبر: ۶۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 18November 2023

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: انقلاب اسلامی اهداف عالیه اسلام ناب را برای جامعه بشری فراهم کردبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز (شنبه) در اختتامیه رویداد ملی «برای ایران» با بیان اینکه، انقلاب اسلامی فرصت بروز مسیر و طراحی دین برای حرکت جامعه به سمت قله‌های اسلام بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه رسیدن به اهداف عالیه اسلام ناب را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: هر کسی به میزان توان خود حق گام برداشتن در مسیر تعالی و رسد و پیشرفت را دارد، چنین فرصتی با پیروز انقلاب اسلامی برای ملت ایران فراهم شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قشر جوان و دانشجویان را حلقه واصله بین حاکمیت و کردم توصیف کرده اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ممکن است در برخی از کنشگری‌های سیاسی فقط یک قشر از جامعه دانشجویی تمایل به حضور داشته باشد، اما در فعالیت‌های اجتماعی و بالاخص در حوزه محرومیت‌زدایی غالب جامعه دانشجویی تمایل به کنشگری دارد، اولین دستاورد فراهم آوردن فرصت برای دانشجویان جهت اقدامات محرومیت زدایی به خود دانشجویان برمی گردد و باعث خودسازی این عزیزان می‌شود.

وی افزود: دومین دستاورد این مهم خدمت رسانی دانشجویان عزیز به، ولی نعمتان خود است تا بتوانند مردم محروم و مظلوم مناطق کم برخوردار کشور را از ابتدایی‌ترین نیاز‌های انسانی برخوردار کند.

حجت‌الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: زمانی که توان ناچیز نت به منبع اصلی قدرت الهی متصل شود، هر غیر ممکنی ممکن خواهد شد، ما با توکل به حضرت حق تعالی با تمام تلاش خود به سازماندهی چنین اقداماتی می‌پردازیم تا به نوعی مدیران کشورمان در حوزه کمک رسانی به محرومان حمایت کرده باشیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها