در یادواره ۴۲ شهید بانک سپه استان خراسان رضوی مطرح شد؛

نماینده ولی فقيه در بنیاد شهید و امور ایثارگران: برگزاری دیدارهای عمومی جامعه ایثارگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام موسوی مقدم گفت: طی دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم به دلیل کثرت تقاضاهای دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان در خواست برگزاری دیدار عمومی ماهانه ویژه جامعه ایثارگری شد و ایشان استقبال کردند و دستور دادند که پیگیری و برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۶۳۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 18November 2023

نماینده ولی فقيه در بنیاد شهید و امور ایثارگران: برگزاری دیدارهای عمومی جامعه ایثارگری با رهبر معظم انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید رمضانعلی موسوی مقدم» نماینده ولی فقيه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره ۴۲ شهید بانک سپه استان خراسان رضوی که با حضور حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و خانواده شهدای بانک سپه در مشهد برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام و تحیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده معزز شهدای حاضر  در جلسه اظهار داشت: شما باید قدر و منزلت خود را بدانید، تنها دیداری که هر هفته در برنامه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز است و این نشان از توجه ویژه معظم له به شما خانواده‌ها است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم به دلیل کثرت تقاضاهای دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان در خواست برگزاری دیدار عمومی ماهانه ویژه جامعه ایثارگری شد و ایشان استقبال کردند و دستور دادند که پیگیری و برنامه‌ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بنیاد شهید پیگیر امر ایشان هستیم تا عاشقان ولایت به دیدار محبوبشان نائل شوند. ان‌شاءالله بتوانیم خادمان خوبی برای بهترین‌های امت اسلام باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار