اجتماع باشکوه خرم آبادی‌ها در حمایت از مردم غزه

اجتماع باشکوه مردم شهید پرور خرم آباد در حمایت از مردم غزه برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 18November 2023

اجتماع باشکوه خرم آباد ی‌ها در حمایت از مردم غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  طوفان‌الاقصی آزمونی بزرگ برای سیاستمداران  و ملت‌های جهان بود.  طوفانی که باعث بیداری بسیاری از وجدان‌های خفته شد و از طرفی ادعای پوشالی مدعیان حقوق بشر بیش از پیش بر ملا شد.  قصه کربلا را  از همان اوان کودکی بارها و بارها شنیده ایم.  صحنه‌های از کشتار کودکان و زنان بی دفاع که این روزها بر صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود و در پیام رسان‌ها می‌بینیم، تداعی‌گر خوی وحشی گری یزیدیان است.

غزه و فلسطین امروز صحنه‌ی رویارویی حق و باطل است، صحنه دفاع از مظلوم و آزادیخواهی از یک طرف  و از طرفی وجدان‌های خفته ای که  انگار فریاد مظلومیت عده ای بی‌پناه را نمی‌شنوند. قدرت‌های غربی که با تمام توان تسلیحاتی و تبلیغاتی  و با حمایت وقیحانه از رژیم  منحوس ادامه می‌دهند. غافل از اینکه حق آمدنی است و باطل رفتنی.

مردم ولایی، انقلابی، شهید پرور و غیور خرم آباد، امروز همگام و همصدا با سراسر کشور برای محکومیت کودک‌کشی و نسل‌کشی رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی در غزه و حمایت از کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه غزه به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده  و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، و «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» فریادگر حق و حامی مردم مظلوم فلسطین و کودکان و زنان بی‌گناه غزه باشند.

این اجتماع حمایتی  و مردمی در همه‌ی مراکز شهرستان‌ها لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها