معاون فرماندار تاکستان:

تلاش نویسندگان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است

باقری با بیان اینکه اهمیت نوشتن و تلاش نویسندگان برای زنده نگه داشتن فرهنگ و ادب بر کسی پوشیده نیست، گفت: اهل قلم با نوشته‌های خود، مظلومیت شهدا را به مردم جهان انتقال می‌دهند که این اقدام آنها ارزشمند است.
کد خبر: ۶۳۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ - 18November 2023

ن. والقلم و مایسطرون/خداوند متعال به قلم و آنچه با قلم می‌نویسند و بر صفحه کاغذ نقش می‌بندد سوگند می‌خورد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «ذبیح‌الله باقری» معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان تاکستان در همایش گرامیداشت و بزرگداشت مقام استاد علی اکبر رحمانی نویسنده فرهیخته و استاد بازنشسته دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) در سالن جلسات فرمانداری تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: ما به کرار در قرآن کریم شاهد این هستیم که خداوند متعال به دو بعد جسمانی و روحانی انسان اشاره‌های فراوانی داشته است؛ اما آنچه که انسان را متمایز می‌کند بعد روحانی آن است. 

باقری گفت: قرآن کریم، پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام مسئول هدایت بشر بودند، در کنار این خداوند متعال قدرت اختیار و انتخاب را در وجود ما قرار داده است که ما خود می‌توانیم با تفکر و عقلانیت خود مسیر درست را انتخاب کرده و در آن قدم برداریم.

معاون فرماندار تاکستان با بیان اینکه جایگاه رفیع شهدا بر کسی پوشیده نیست، گفت: اهل قلم با نوشته‌های خود،  مظلومیت شهدا را به مردم جهان انتقال می‌دهند که این اقدام آنها ارزشمند است. ما از حضرت زینب (س) با عنوان نویسنده آزاده یاد می‌کنیم؛ چرا که واقعه عاشورا را با تبیین و جهاد خود به سراسر عالم رساند. 

باقری در پایان ضمن تقدیر از اهالی قلم بیان کرد: سعی داریم زحمات اهالی قلم را ارج نهاده و بتوانیم قدمی در جبران تلاش‌های این عزیزان برداریم؛ شهرستان تاکستان از ظرفیت‌های علمی بسیار زیادی برخوردار است، نخبگان زیادی در این شهرستان پرورش یافته‌اند، اما معرفی نشده‌اند، امیدواریم با همکاری دوستان بتوانیم با برگزاری این جلسات قدمی در معرفی این عزیزان برداریم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار