فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

جنگ غزه تقابل بین اسلام و کفر است

سردار شاکرمی گفت: امروز در ماجرای غزه، تمام جهان کفر و پلیدی‌ها در یک جبهه و اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته است؛ همان‌طور که در عاشورا حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۳۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ - 18November 2023
تقابل فلسطین و رژیم صهیونیستی، تقابل اسلام و کفر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام امروز (شنبه) در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین اظهار داشت:  صحنه امروز فقط به ایلام و ایران تعلق ندارد؛ بلکه همه عالم برای حمایت از غزه به میدان آمده‌اند.
 
وی افزود: غزه‌ی امروز غزه‌ی قبل از طوفان‌الاقصی نیست و رژیم صهیونیستی امروز هم رژیم صهیونیستی قبل از طوفان‌الاقصی نیست. درست است که بیمارستان‌ها را بمباران کردند،  اما این حوادث ۷۵ سال است که اتفاق می‌افتاده و پیروز این میدان، غزه است.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین بیان کرد: سال ۱۹۴۸ ده‌ها صحنه مانند صحنه‌های امروز غزه خلق شد؛ در این سال‌ها آمریکا و انگلیس همواره در کنار رژیم صهیونیستی بودند، اما شاید مانند امروز مظلومیت فلسطینیان، مشخص نبود.
 
سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: امروز در ماجرای فلسطین و غزه، تمام جهان کفر و پلیدی‌ها در یک جبهه و اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته است؛ همان‌طور که در عاشورا حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار