در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی: مردم غزه یک قدم به سمت نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شدند

حداد عادل گفت: پیروزی مردم غزه در این جنگ بر دشمن صهیونیستی از این جنس است که آن‌ها یک قدم به سمت نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ - 18November 2023

مردم غزه یک قدم به سمت نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شدند«غلامعلی حداد عادل» رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در حاشیه اجتماع بزرگ و عظیم مردم تهران در حمایت از کودکان غزه در تهران که در میدان انقلاب برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اظهار داشت: مردم منطقه و جهان که عموما نسبت به رژیم صهیونیستی بدبین و متنفر بودند. اما بعد از این جنگ تنفر جهانی از این تمدنی که نتیجه آن چنین جنایاتی است بیشتر خواهد شد.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی افزود: تصور می‌کنم پس از مردود شدن دنیای غرب در این میدان آزمایش انسانی، پیام انقلاب اسلامی در دنیا بهتر شنیده خواهد شد.

حداد عادل ادامه داد: پیام این تجمع برای مردم غزه هم این است که متوجه می‌شوند مردم فراوانی در داخل ایران به فکر آن‌ها هستند. این موضوعی است که به طور حتم در مقاومت آن‌ها موثر است.

وی در پایان تصریح کرد: پیروزی مردم غزه در این جنگ بر دشمن صهیونیستی از این جنس است که آن‌ها یک قدم به سمت نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار