سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان:

مقاومت بر اساس حق شکل گرفته است

«فرامرزیان» گفت: مقاومت بر اساس حق شکل گرفته و در برابر مستکبران ایستادگی کرده است.
کد خبر: ۶۳۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ - 18November 2023

مقاومت بر اساس حق شکل گرفته است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،« فرهاد فرامرزیان»  سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان امروز، (شنبه) در حاشیه تجمع مردم لرستان که به منظور حمایت از مردم فلسطین در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار  داشت: دشمن دفاع مردم مظلوم فلسطین را پس از ۷۰ سال آوارگی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی، نامشروع نشان می‌دهد ولی قطعاً پیروزی از آن مقاومت اسلامی است. اکنون وظیفه همه مردم شریف و مسلمانان کل جهان است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

فرامرزیان با بیان اینکه کودک‌کشی و نسل‌کشی چیزی جز شکست اسرائیل نیست،  گفت: اسرائیل به گمان خود به دنبال دستاوردهای بزرگی بود اما اکنون تمام دنیا فهمیده که جز کودک کشی و نسل کشی رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد دیگر نداشته است. مهم‌ترین دستاورد این‌ رژیم جعلی که همه دنیا هم آن را  فهمیده، ویران کردن خانه بر سر زن و فرزند، نسل‌کشی، آدم‌کشی و کودک‌کشی بوده است.

این مسئول یادآور شد: غرب ثابت کرده طرفدار مظلوم و حق نیست، بلکه جایی که منافع داشته باشد، پشتیبانی می‌کند و مظلوم را از بین می‌برد. بنابراین بر موضع‌گیری این مستکبران باید دقت کنیم. حمله‌ی وحشیانه به بیمارستان‌ها در غزه شکست، بی‌آبرویی و عمل ضد انسانی برای اسرائیل بود.

فرامرزیان خاطرنشان کرد: نمونه‌های بیداری ملت‌ها در راهپیمایی‌های حمایتی غزه و ضد اسرائیل را در کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم. همه باید یک صدا این جنایات را محکوم کنیم، زیرا جنگ علیه غزه تضعیف کننده‌ی حقوق انسان است. علیرغم اینکه ملت‌های مختلف در خیابان‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور دارند اما دولت‌هایشان در این عمل دچار تردید و دو دلی هستند. دولت‌ها باید بدانند که سکوت در برابر جنایات رژیم جعلی اسرائیل موجب بی‌آبرویی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار