مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان آمل:

شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، نماد ایثار و مقاومت هستند

«امانی» با بیان اینکه شهدای ششم بهمن آمل، نماد ایثار و مقاومت هستند، گفت: آن‌ها با فداکاری جان خود، ثابت کردند که برای دفاع از ارزش‌های اسلام، تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۳۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 18November 2023

شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، نماد ایثار و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه‌ای با حضور مسئول دفتر حفظ آثار شهرستان آمل و رئیس ستاد ششم بهمن، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئول جوانان ستاد ششم بهمن امروز همایش ویژه و شاخص استانی برای جوانان در هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از شهدای گرانقدر حماسه اسلامی ششم بهمن یاد کرد و گفت: شهدای ششم بهمن آمل، نماد ایثار و مقاومت هستند. آن‌ها با فداکاری جان خود، ثابت کردند که برای دفاع از ارزش‌های اسلام، تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

در این جلسه «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل و رئیس ستاد مردمی حماسه ششم بهمن اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که بر عهده جوانان قرار دارد. جوانان، با خلاقیت و نوآوری خود، می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.

«امیر محمد جهانبخش» مسئول جوانان ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن و دفتر حفظ آثار آمل، ضمن بیان برنامه‌های سال جاری واحد جوانان ستاد ششم بهمن، به طرح پیشنهاد ویژه برنامه استانی مشترک با اداره ورزش و جوانان پرداخت که مورد استقبال هاشم جمشیدپناه رئیس اداره ورزش قرار گرفت و برای اجرای برنامه مشترک در هفته ششم بهمن برنامه ریزی‌های اولیه صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار