نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

حضرت زینب (س) هیچ هراسی از هجمه‌های دشمنان نداشت

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خطبه‌های حضرت زینب (س) در کوفه و شام، خورشید حقیقت را نمایان کرد. آن حضرت در حفظ و حراست از کاروان اباعبدالله الحسین (ع) نیز تلاش بسیار کرد.
کد خبر: ۶۳۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 19November 2023

حضرت زینب (س) هیچ هراسی از هجمه‌های دشمنان دشمن نداشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خطبه‌های حضرت زینب (س)  در کوفه و شام بسیار هوشمندانه و باارزش بود، رسالتی که امام حسین (ع) به حضرت زینب (س) سپرده بود با درایت به سرانجام رساند.

وی گفت: در حوزه جهاد تبیین حضرت زینب (س) با ظرافت و دقت وافری که داشت توانست افکار عموم را آگاه کند، حضرت زینب (س) هیچ هراسی از هجمه‌ها و دروغ افکنی‌های دشمنان نداشت.

وی افزود: حضرت زینب (س) علی‌رغم حجم انبوه تبلیغات دروغین دشمنان با بیان درست حقانیت الهی توانست فضا را علیه دشمنان دگرگون کند. آن حضرت در کوفه و شام، خورشید حقیقت را نمایان کرد و در حفظ و حراست از کاروان اباعبدالله الحسین (ع) جانانه تلاش کرد.

وی در خصوص امدادگران و پرستاران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی فداکاری‌هایی در خط مقدم جبهه اتفاق می‌افتاد، آنها از جان خود می‌گذشتند تا امدادرسانی کنند و زیر آتش دشمن مجروحان را به پشت خاک‌ریز و محل امن می‌رساند.

سلیمی گفت: در سال‌های گذشته نیز تلاش پرستاران و کادر درمان پزشکی بی‌حد و مرز بود که قابل‌تقدیر است. به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی پرستار فرشته نجات بیمار است، این یک تعبیر واقعی در خصوص پرستاران چون هم با جسم و روح بیمار در تماس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها