در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت روز پرستار آمد؛

پرستاران، جهادگران عرصه خدمت و پاسداران سلامت اجتماعی هستند

سردار «تقوی» در پیامی، ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت مقام پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 19November 2023

پرستاران، جهادگران عرصه خدمت و پاسداران سلامت اجتماعی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی طی پیامی سالروز میلاد سراسر سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گقت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حماسه همیشه جاوید قیام کربلا، حضرت زینب کبری (س) نقش محوری برای ماندگاری نهضت عاشورا ایفا کردند و پرستار حرمت‌ها و حریم ارزش‌های ناب شریعت محمدی و سیرت آزادگی بودند و روحیه و شهادمت و شجاعت ایشان، سرمشق بصیرت و معرفت برای نسل‌های بشریت شده است.

با بزرگداشت این میلاد فرخنده که روز پرستار نامیده شده است و یادبودی از شهدای عزیز سلامت، مقام والا و ارزشمند پرستاران عزیز کشورمان و همه سنگربانان جبهه سلامت که  جهادگران عرصه خدمت و پاسداران سلامت اجتماعی هستند؛ گرامی می‌داریم.

این روز عزیز را به همرزمان پرتلاش و سختکوش در حوزه ماموریتی خدمات پزشکی و درمانی فراجا به ویژه پرستاران و کارکنان دلسوز در معاونت بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان و بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) فراجا در کلان شهر مشهد مقدس تبریک عرض می‌کنیم.

امیدواریم با بصیرت و درک معرفت مکتب زینبی و حس وظیفه‌شناسی در تکلیف زنده نگه داشتن نهضت عاشورا  بتوانیم شایسته و موثر ادای تکلیف کرده وسلامت و امنیت که دو نعمت گوارای زندگی اجتماعی است در ایران اسلامی مقتدر به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها