محمود عباس:

خواهان توقف فوری نسل کشی ساکنان نوار غزه هستیم

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خطاب به رییس جمهور آمریکا نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری هشدار داد و خواهان توقف فوری نسل کشی ساکنان نوار غزه شد.
کد خبر: ۶۳۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 19November 2023

خواهان توقف فوری نسل کشی ساکنان نوار غزه هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه رای الیوم گزارش داد که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی خطاب به جو بایدن رییس جمهور آمریکا خواهان مداخله فوری برای توقف نسل کشی و همچنین کمک رسانی به ساکنان غزه شد.

وی در جریان سخنرانی تلویزیونی خود خطاب به بایدن گفت: رییس جمهور آمریکا با توجه به جایگاه بین المللی این کشور مسئولیت ویژه‌ای در قبال تحولات منطقه و تاثیرگذاری بر مقام‌های اشغالگر دارد و باید برای توقف فوری حمله‌ها علیه نوار غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه وارد عمل شود.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: تجاوز‌های عناصر اشغالگر و اقدامات تروریستی شهرک نشینان علیه ساکنان کرانه باختری و قدس نیز که ممکن است به یک انفجار قریب الوقوع بیانجامد باید متوقف شود.

عباس اضافه کرد: ملت فلسطین حق دارد در سرزمین خود با آزادی و کرامت زندگی کند. فلسطینی‌ها در سرزمین خود ایستادگی خواهند کرد تا به حقوق مشروعشان در خصوص استقلال و تشکیل کشور مستقل به مرکزیت قدس دست پیدا کنند.

وی گفت: کشتار مردم ما فراتر از صبر و تحمل انسانی است. آمریکا منتظر چیست؟ این میزان خون ریزی و نسل کشی برای بیدار شدن وجدان جهانیان کافی نیست؟

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار