فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد؛

کشف ۳۹۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

سردار شجاع از دستگیری ۳ قاچاقچی گوشی‌های سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 19November 2023

کشف ۳۹۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایبادبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان بویژه قاچاقچیان گوشی‌های هوشمند سرقتی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه ۳۵۹ دستگاه گوشی سرقتی را کشف کنند.

وی افزود مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان ۱۷ شهریور در حین کنترل خودرو‌های خروجی از کشور موفق شدند از یکدستگاه خودروی سواری ۲۸۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی که بطرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو، ۲ متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مرزبانان در عملیاتی دیگر و با اشرافیت اطلاعاتی از یکدستگاه خودروی ون نیز موفق شدند ۷۴ دستگاه گوشی سرقتی که بسیار ماهرانه جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو، راننده آن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

شجاع در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در اقصی نقاط مرز‌های استان خاطرنشان کرد: کارشناسان در مجموع ارزش ریالی ۳۹۵ دستگاه گوشی سرقتی که در استان‌های مختلف کشور از شهروندان سرقت شده بود ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان در پایان تصریح کرد: خدا را شاکریم که گوشی‌های سرقتی که جزعی از اموال و سرمایه‌های هموطنان ما است قبل از خروج از مرز با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان کشف و بزودی و از طریق پلیس آگاهی به مالباختگان تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها