فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

سردار شجاع از کشف بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال توسط مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 02December 2023

کشف بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاقبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف چند محموله سوخت قاچاق در هفته‌ای که گذشت شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و پست کنترل و مراقبت مرزی با تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا در جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی کرده و از چهار دستگاه خودروی ترانزیتی و نیز بخش عمده سوخت قاچاق مکشوفه را که توسط سودجویان در محلی دپو شده بود تا در فرصت مناسب از مرز خارج کنند را کشف کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرز‌های استان تلاش می‌کنند، ابراز داشت: پاسخ مرزبانان به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرز‌ها انتقال دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار