در آئین اختتامیه کارگاه آموزش مبانی داستان‌نویسی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: توجه به ذائقه مخاطب در نگارش کتاب باید در نظر گرفته شود

سرهنگ «رشیدی» گفت: نویسندگان بایستی در نگارش کتب به ذائقه مخاطب توجه داشته باشند و در عین ساده و روان‌نویسی از شگردهایی که باعث جذابیت متن می‌شود استفاده کنند.
کد خبر: ۶۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 20November 2023

توجه به ذائقه مخاطب در نگارش کتاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در آئین اختتامیه کارگاه  آموزش مبانی داستان‌نویسی و همچنین نشست تخصصی با نویسندگان به مناسبت هفته کتاب که  با حضور «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کارگاه مبانی داستان‌نویسی در شش ماهه اول سال جاری با مشارکت کانون نویسندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با استقبال کم‌نظیر نوقلمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی مختص دو گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: اساتید کارگاه مبانی داستان نویسی از نویسندگان موفق استان هستند.

رشیدی گفت: نویسندگان بایستی در نگارش کتب به ذائقه مخاطب توجه داشته باشند و در عین ساده و روان نویسی از شگردهایی که باعث جذابیت متن می‌شود  توجه کنند.

وی با اشاره به تاثیر قلم نویسندگان از تاریخ گفت: قیام عاشورا دارای یک پیام جهانی است و جبهه مقاومت بویژه گروه حماس، الگویشان در ایستادگی و مقاومت شهید سلیمانی است.

سرهنگ رشیدی بیان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از چاپ و انتشار کتب حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار