همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

آغاز به کار رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در زرین دشت

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت از آغاز رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۳ با حضور ۲۰ گروه جهادی در زرین دشت خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 20November 2023

آغاز به کار رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در زرین دشتسرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرستان زرین دشت اظهار داشت: فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت از آغاز رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۳ با حضور ۲۰ گروه جهادی در زرین دشت خبر داد. با هفته مقدس بسیج رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ زرین دشت در قالب  ۲۰ گروه جهادی و با مشارکت ۲۰۰ جهادگر بسیجی همزمان با سراسر کشور در زرین دشت آغاز شد.

وی افزود: در این رزمایش سراسری جهادگران  فاطمی شهرستان زرین دشت نیز همپای سایر نقاط کشور با حضور سازمان یافته گروههای جهادی متشکل  از بسیجیان این شهرستان در قالب ۲۰ گروه و با شرکت ۲۰۰ نفر جهاد گر صبح امروز در این شهرستان آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با اشاره به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی بیان داشت: در این رزمایش ۱۰روزه، خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان با اجرای برنامه های مختلف ، فرهنگی ، عمرانی ،درمانی در قالب گروه‌های جهادی، بسیج مهندسین ، بسیج جامعه پزشکی در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.

مستقیمی عنوان کرد: در این رزمایش  علاوه بر ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی، کمک به خانواده های کمتر برخوردار نیز  با هدف دستگیری از نیازمندان آبرومند اجرایی میشود .

وی خدمات علمی، آموزشی و معرفتی را از دیگر برنامه های رزمایش جهادگران فاطمی در زرین دشت دانست و افزود: بسیجیان این شهرستان همچون رزمندگان دفاع مقدس با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان در راستای خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه در قالب این رزمایش تلاش میکنند.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با ذکر این نکته که بسیجیان و گروه‌های جهادی  این شهرستان در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی همواره حضوری پررنگ و مؤثر دارند، یادآور شد: بحمدلله گروه‌های جهادی شهرستان زرین دشت با اقدامات خالصانه خود  همیشه  فعالیتهای خود را به موقع و باکیفیت مطلوب انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  زرین دشت گفت: جهادگران ما سفیران انقلاب اسلامی هستند که در عرصه های مختلف چه در سرمای زمستان و چه در گرمای تابستان بی‌هیچ چشمداشتی در راستای خدمت به محرومین  و زدودن چهره فقر  از جامعه  بی‌وقفه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار