جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

غزه ماهیت شیطانی و درنده‌خویی رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار را بر همگان آشکار کرد

سرهنگ طاهرخانی با بیان اینکه امروز در غزه ماهیت شیطانی و درنده‌خویی دنیای استکبار با حمایت از رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار شد، گفت: بازدید دیروز رهبر انقلاب اسلامی از دستاورد‌های موشکی سپاه، هشداری به بدخواهان بود.
کد خبر: ۶۳۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 20November 2023

غزه ماهیت شیطانی و درنده خویی اسرائیل و دنیای استکبار را بر همگان آشکار کرد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین فرمانده  سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در اجتماع دانش‌آموزان بسیجی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: امروز در غزه ماهیت شیطانی و درنده‌خویی دنیای استکبار با حمایت از رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار شد که با قتل عام زنان و کودکان بی دفاع نشان دادند که به هیچ درجه‌ای از اخلاق پایبند نیستند.

وی تشریح کرد: مکر و حیله قدرت‌های پوشالی که سال‌ها از طریق رسانه بر دنیا و اذهان تحمیل شده بود در جنگ حق و باطل که در غزه به وقوع پیوست به صحنه انزجار دنیا از اسرائیل و حامیانش تبدیل شد که کشتار کودکان غزه را در جلوی دیدگان نهاد‌های بین المللی و ملت‌ها با سنگدلی انجام می‌دهند.

طاهرخانی تبیین کرد: بازدید دیروز رهبر انقلاب اسلامی از دستاورد‌های موشکی سپاه پاسداران پیام آشکار انقلاب اسلامی به بدخواهان بود که اگر قصد کشاندن ایران را به عرصه جنگ دارید، بهای سنگینی پرداخت خواهید کرد. وقتی درخواست ورود ایران به عرصه جنگ در غزه را داشتند رهبر انقلاب فرمودند که مردم فلسطین توانمندی بالایی در شکست رژیم اشغالگر دارند و فلسطین به دست خود جوانان فلسطینی آزاد خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز با تمام قدرت در میدان حاضر هستیم و تا پایان و دستیابی به پیروزی در کنار مردم فلسطین می‌مانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار