همزمان با هفته کتاب؛

پایگاه نسخه‌های خطی فقه و اصول کتابخانه دیجتال رضوی با ۲ هزار نسخه در دسترس قرار گرفت

به مناسبت هفته کتاب امکان دسترسی به ۲ هزار نسخه خطی با قابلیت دانلود در پایگاه نسخه‌های خطی فقه و اصول در سایت کتابخانه دیجیتال سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی فراهم شد.
کد خبر: ۶۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ - 20November 2023

پایگاه نسخه‌های خطی فقه و اصول کتابخانه دیجتال رضوی با ۲ هزار نسخه در دسترس قرار گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدجلال حسینی» رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجموعه بزرگترین پایگاه نسخه‌های خطی فقه و اصول در آستان قدس رضوی است که فرصت مغتنمی را برای اهل پژوهش و تحقیق فراهم آورده است.

وی راه‌اندازی این پایگاه را در راستای دسترسی پژوهشگران به منابع خطی مرتبط با فقه و اصول و پایگاه تخصصی این زمینه در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی عنوان کرد.

حسینی، این پایگاه را مشتمل بر بیش از دو هزار نسخه خطی در موضوع فقه و اصول برشمرد که از طریق وبگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به نشانی digital.aqr.ir در دسترس پژوهشگران و علاقمندان به حوزه‌های فقه و اصول قرار گرفته است.

امکان مطالعه آنلاین نسخه‌های خطی به صورت رایگان، جستجوی ساده و پیشرفته، شخصی‌سازی وبگاه از طریق مدیریت اطلاعات شخصی برخی از امکانات این پایگاه تخصصی است.

پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند به نسخه دیجیتال این منابع از طریق سامانه خدمات تحویل مدرک کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار