جلسه کمیته «شهید پژوهی» در اداره آموزش و پرورش بابلسر برگزار شد+ تصاویر

همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) جلسه کمیته شهید پژوهی امروز در اداره آموزش و پرورش بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 20November 2023

جلسه کمیته «شهید پژوهی» در اداره آموزش و پرورش بابلسر برگزار شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) جلسه کمیته شهید پژوهی امروز در اداره آموزش و پرورش بابلسر برگزار شد.

در این جلسه ابتدا «سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر اهداف و برنامه‌های این کمیته و همچنین برگزاری همایش توجیهی مدیران مدارس در هفته بسیج را تشریح کرد.

در ادامه حجت الاسلام «غفاری» و سایر مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات تخصصی خود را در جلسه مطرح کردند.

در پایان «شفیع زاده» رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر، با استقبال از برگزاری برنامه خوب و اثرگزار مجموعه امور شهدایی و دفاع مقدس در سطح مدارس گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی با بسیج تمامی امکانات بویژه تکنولوژی روز با حربه تهاجم فرهنگی بر علیه جوانان ما تلاش مستمر و مضاعف انجام می‌دهند و در این راستا وظیفه همه ما بویژه فرهنگیان و یادگاران دفاع مقدس است تا بفرمود رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان، جهاد تبیین را در جامعه بویژه نسل جوان در سطح مدارس انجام دهیم و لذا آموزش و پرورش همکاری لازم را با عوامل اجرایی بعمل می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار