نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

بسیاری از مشکلات کشور با هنرمندی بسیج برطرف شده است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: هرجا که نظام نیاز داشت بسیج در میدان بوده و بسیاری از مشکلات با هنر این نهاد انقلابی برطرف شده است.
کد خبر: ۶۳۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 21November 2023

بسیاری از مشکلات کشور با هنرمندی بسیج برطرف شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز (دوشنبه) در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حدود ۴۴ سال از زمانی که حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج دستور صادر کردند، می‌گذرد و در طول این دوران این نهاد انقلابی توانسته با امکانات بسیار کم فرصت‌های بسیار بزرگی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و حتی اقتصادی فراهم کند و همچنین تهدیدات بسیار بزرگی را در حوزه‌های مختلف در کنار سایر نیروهای مسلح برطرف کند.

این مسئول افزود: هرجا که نظام نیاز داشت بسیج در میدان بوده و بسیاری از مشکلات با هنر این نهاد انقلابی برطرف شده است.

امام جمعه تبریز به سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: سوسنگرد برای ما خیلی مهم بود؛ ما در کنار سوسنگرد شهر حمیدیه را داشتیم، اگر این شهر سقوط می‌کرد اهواز نیز شکست می‌خورد و اگر اهواز شکست می‌خورد، کل استان خوزستان سقوط می‌کرد و معادله جنگ عوض می‌شد.

وی به نقش نیروهای آذربایجانی به‌ویژه شهید محراب حضرت آیت‌الله «سید اسدالله مدنی» امام جمعه وقت تبریز در آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و ادامه داد: یاد شهدایی مانند سردار «علی تجلایی» و جانبازانی همچون حاج «ناصر بیرقی» باید زنده نگه داشته شود چرا که این عزیزان در کنار دیگر شهیدان این حماسه، زحمات زیادی را برای پیروزی در سوسنگرد کشیدند.

حجت‌الاسلام «آل هاشم» وحدت نیروهای مسلح و مردم در راستای پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) را عامل پیروزی سوسنگرد عنوان کرد و یادآور شد: می‌توان گفت که اگر سوسنگرد پیروزی رسید به خاطر وحدت نیرو‌های مسلح و اطاعت محض از فرامین امام خمینی (ره) بود و همچنین نباید نقش پر رنگ رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیروزی فراموش شود.

 در پایان این دیدار امام جمعه تبریز از فعالیت‌های ارزنده مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار