در نشست مشترک با رئیس آموزش و پرورش آمل عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: امروز تربیت معلم تراز انقلاب رسالت بزرگ شهدایی است

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه امروز تربیت معلم تراز اسلامی و انقلاب یک رسالت بزرگ در مسبر شهداست، گفت: امروز کار فرهنگی، ارزشی، انقلابی و انتقال فرهنگ‌ها به نسل‌های امروز و آینده مجاهدت است.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 21November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: امروز تربیت معلم تراز انقلاب رسالت بزرگ شهدایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست مشترک سرهنگ پاسدار «سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز با حجت الاسلام «ابراهیم زاده» رئیس آموزش و پرورش آمل برگزار شد.

سرهنگ سلامی در این نشست، با گرامی‌داشت هفته بسیج و بزرگداشت یاد و نام دو هزار شهید دانش آموز و فرهنگی مازندران اظهار داشت: هفته بسیج یادگار ارزشمند امام راحل است که با دوراندیشی که داشتند از ابتدای انقلاب بسیج را به عنوان پشتوانه بزرگ نظام اسلامی قرار دادند و در حوادث گوناگون انقلاب اگر حضور مردم و بسیج نبود انقلاب اسلامی در بسیاری از مقاطع و توطئه‌ها آسیب پذیر بود.

وی با بیان اینکه بسیج یک مولود مبارک و شجره طیبه انقلاب است که در همه عرصه‌ها حضور موثر و تعیین کننده‌ای داشت، ادامه داد: بسیج بار بزرگی از دفاع مقدس بر دوش بسیج و مردم بود و بسیاری از پیروزی‌ها مرهون مجاهدت بسیجیان و مجاهدت مردم بود.

سرهنگ سلامی اضافه کرد: امروز در مقابله با جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای باید عزم جهادی در جامعه شکل بگیرد  و حفظ جوانان از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی، اعتقادی و... از مجاهدت‌های بزرگ است و عرصه مجاهدت در آموزش و پرورش است و مسئولان باید پای کار بیایند.

این مسئول با بیان اینکه امروز تربیت معلم تراز اسلامی و انقلاب یک رسالت بزرگ در مسبر شهداست، گفت: امروز کار فرهنگی، ارزشی، انقلابی و انتقال فرهنگ‌ها به نسل‌های امروز و آینده مجاهدت است.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بدنه آموزش و پرورش  و مدارس اقدامات خوبی در آمل انجام شده است، تصریح کرد: باید برنامه دفاع مقدسی را تا سطح مدارس ببریم و یادواره‌های شهدا، محافل روایتگری دفاع مقدس، پرداختن به برنامه‌های دفاع مقدس در مدارس تبدیل به برنامه شود.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه مکتب دفاع مقدس یک هویت و شناسنامه برای ماست، بیان کرد: تلاش در این حوزه مجاهدانه است و قدردان تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند فعالان دفاع مقدس شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار