در نشست مشترک با رئیس دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت الهدی آمل عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: ثمره دانشگاه فرهنگیان باید تربیت معلم تراز انقلاب باشد

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: امروز نوک پیکان توطئه دشمن روی جوانان و خانواده است و دانشگاه در تربیت معلم تراز انقلاب نقش موثری دارد.
کد خبر: ۶۳۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 21November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: ثمره دانشگاه فرهنگیان باید تربیت معلم تراز انقلاب باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست با رئیس دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت الهدی آمل با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل و پشتوانه مردمی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود و باید روز به روز تقویت شود و حضور سازمان یافته مردم در صحنه‌های مختلف را بسیج هدایت می‌کند.

وی با اشاره به برکتات بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: اگر حضور بسیج در بسیاری از صحنه‌ها نبود اتفاقات به نفع جمهوری اسلامی رقم نمی‌خورد.

این مسئول ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه فرهنگیان و مجموعه این دانشگاه ادامه داد: امروز نوک پیکان توطئه دشمن روی جوانان و خانواده است و دانشگاه در تربیت معلم تراز انقلاب نقش  موثری دارد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام مرکز فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه محسوب می‌شود، بیان کرد: شهید گمنام این مجموعه منشأ خیر و برکت و موفقیت‌های روزافزون برای دانشجویان خواهد بود.

سرهنگ سلامی با اشاره به دانشنامه استانی دفاع مقدس، بر لزوم تهیه و تدوین مداخل شهرستان آمل و حماسه ششم بهمن آمل با استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه تأکید کرد و گفت: ارائه درسی معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد و باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه تاکون ۱۲۰ دانشجوی این واحد دانشگاهی درس دو واحد درسی معارف دفاع مقدس را گذراندند و باید تقویت شود، ادامه داد: اساتید درس معارف دفاع مقدس نیز معرفی و تقویت شوند و اولویت با پیشکسوتان دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ سلامی نیز از حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی دفاع مقدس خبر داد و از دومین جشنواره فرهنگی هنری شهید حماسه ششم بهمن آمل با عنوان «طا‌ها ستاره شمالی» استقبال کرد و گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از این جشنواره حمایت می‌کند.

وی بر لزوم هم افزایی و بکارگیری ظرفیت‌های شهرستانی تأکید و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس، خیّرین، وقف و نذر در پیشبرد فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار