در دیدار با امام جمعه آمل عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: شهرستان آمل دیار علویان، عالمان و مجاهدان است

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه آمل در حوزه فرهنگ دفاع مقدس پیشتاز است، گفت: شهرستان آمل دیار علویان، عالمان و مجاهدان است.
کد خبر: ۶۳۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 21November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: شهرستان آمل دیار علویان، عالمان و مجاهدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «ابراهیم یعقوبیان» امام جمعه آمل شهرستان آمل را مهد مجاهدان، عالمان، فرهیختگان و افتخارات بزرگ تاریخ برشمرد که حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و حماسه جنگل آمل را رقم زدند و اظهار داشت: شهر هزارسنگر آمل از قله‌های تاریخی دوران دفاع مقدس است.

وی به نقش مردم آمل در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم آمل همزمان با دفاع مقدس در مقابله با ضد انقلاب در داخل شهر نقش آفرینی کردند و این مجاهدت‌ها و خون‌هایی که فدای انقلاب شد، این شهر را بیمه کرده است.

سرهنگ سلامی ادامه داد: کار‌های بزرگی در حوزه دفاع مقدس در شهرستان آمل انجام شده است و این دغدغه در مدیران شهرستان وجود دارد که فرهنگ دفاع مقدس در سطح مدارس نشر و ترویج داده شود.

وی با بیان اینکه آمل در حوزه فرهنگ دفاع مقدس پیشتاز است، گفت: لازمه بیمه شدن نظام و قدرت ایستادگی و افزایش روحیه ایثار و مجاهدت در جامعه استمرار و تقویت فعالیت‌های ارزشی در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه مردم آمل در امتحان‌های سخت در پیشگاه الهی سرافراز بودند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه جهاد تبیین روی دوش ماست و در دانشگاه‌ها و مدارس باید برنامه‌هایی را در این راستا برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار