در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس: رشادت‌های بسیجیان سبب هجمه‌های دشمن شده است

سرتیپ دوم پاسدار «کوشکی جهرمی» با بیان اینکه امروز بیشترین هجمه‌های دشمن در حوزه‌های مختلف، به دلیل رشادت‌ها و بالاندگی بسیجیان است گفت: برافراشته شدن پرچم مقاومت و ایستادگی در دنیا بر گرفته از شجره طیبه بسیج است.
کد خبر: ۶۳۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 21November 2023

رشادت های بسیجیان سبب هجمه های دشمن شده است/ برافراشته شدن پرچم مقاومت در دنیا بر گرفته از شجره طیبه بسیج است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کمیل و حوزه حضرت خدیجه سپاه ناحیه بقیه الله شیراز اظهار داشت: امام با ژرف اندیشی و ژرف نگری، بالاترین سرمایه را برای جامعه و کشور پایه گذاری و در دشوارترین شرایط از انقلاب حفاظت و نگهداری کردند.

سردار کوشکی با بیان اینکه امروز بیشترین هجمه های دشمن در حوزه های مختلف، به دلیل رشادت ها و بالاندگی بسیجیان است افزود: بسیج به عنوان فرزندان امامین انقلاب در همه صحنه ها حضور داشته و برافراشته شدن پرچم مقاومت و ایستادگی در دنیا بر گرفته از شجره طیبه بسیج است.

وی ادامه داد: بسیجیان در پهنای کشورهای محور مقاومت، مقابل دشمنان به مبارزه برمی خیزند زیرا آنان آموخته فرهنگ شهادتند و نه تنها از شهادت باکی ندارند بلکه به استقبال شهادت می روند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تاکید کرد: مهمترین ویژگی بسیجیان از شروع دفاع مقدس تا کنون و در جبهه مقاومت، توکل به خداوند است و خداوند همواره آنان را یاری کرده است.

سردار کوشکی، ویژگی دیگر بسیجیان را برپایی نماز بیان کرد و گفت: مسجد، پایگاه و خانه بسیج و بسیجی است و بسیجی با اعتقاد به قرآن ولایت فقیه، با بصیرت زمانه را می‌شناسد و در همه زمینه ها به موقع عمل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار