همایش فرماندهان بسیج واحد دانش‌آموزی و مدیران مدارس گچساران برگزار شد

همایش فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی، مدیران مدارس گچساران و گرامیداشت ۴۴۶ شهید دانش‌آموز و ۱۰۲ شهید فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ - 21November 2023

همایش فرماندهان بسیج واحد دانش‌آموزی، مدیران مدارس گچساران برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «ناصر صالحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بنای استکبار جهانی بر اساس خونریزی و جنایت بوده و استکبار جهانی در حمایت از رژیم جعلی اسرائیل از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اگر چه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است.

سرهنگ صالحی افزود: طوفان الاقصی حیثیت و هویت صهیونیست‌ها را بر باد داد و امروز رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر این تحقیر بزرگ اقدام به نسل‌کشی و کشتار وحشیانه کودکان و زنان بی‌دفاع غزه می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: دشمن بداند که جبهه مقاومت با مجاهدت‌های شهید سلیمانی مقتدرتر از گذشته مقابل استکبار قد علم کرده و تا نابودی سردمداران کفر از پای نخواهد نشست.

سرهنگ «جمشید ارسلان جو» مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این همایش هم ابراز داشت: به فرموده حضرت امام (ره) بسیج، شجره طیبه است بسیج از ابتدای تشکیل در عرصه‌های داخلی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرین و در عرصه‌های خارجی نیز اثرگذار بوده و الگویی بی‌بدیل برای گروه‌های مقاومت و همه جوامع آزادی‌خواهی است که دل درگرو حمایت از مردم مستضعف جهان رادارند.

ارسلان جو افزود: تحلیل گران غرب سه مؤلفه قدرت برای جمهوری اسلامی متصور و مدعی هستند که یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی، نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری است.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اینکه مردم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین و خود در تعیین سرنوشتشان دخیل هستند به همین جهت دشمن از دیرباز تاکنون فتنه‌های بسیاری علیه ملت بزرگ ایران طراحی کرد، اما با عنایت خداوند هم شکست خوردند و مردم بازهم دشمن را ناکام کردند.

وی ادامه داد: اما مؤلفه دومی که دشمن به قدرت نظام اسلامی معترف است مربوط به کارآمدی نظام اسلامی است امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف همچون نانوتکنولوژی، فناوری هسته‌ای، علم پزشکی، صنعت هوافضا، سلول‌های بنیادی، صنعت دفاعی _نظامی و ... حرف‌های بسیاری در جهان برای گفتن دارند.

ارسلان جو اضافه کرد: باید توجه کرد که در دوران دفاع مقدس حتی سیم‌خاردار نداشتیم و با کوچک‌ترین امکانات به جنگ دشمن بعثی تا بن دندان مسلح رفته بودیم، اما امروز ابرقدرت شرق و بسیاری کشور‌های جهان در صف خرید تجهیزات نظامی و پیشرفته جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی گفت: بنابراین همه هم قبول داریم که در خصوص معیشت و اقتصاد مشکلاتی در کشور وجود دارد که گره کار هم باکار و مدیریت جهادی و انقلابی بازخواهد شد.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظریه سومی که دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی ارائه داده‌اند اینکه نظام اسلامی یک نظام ایدئولوژیک است و مبتنی بر باور‌های دینی وایمانی شکل‌گرفته است.

وی افزود: امروز دشمن با توطئه‌های مختلف برای فروریختن دیوار ارزش‌های اسلامی_انقلابی تلاش می‌کند و سال گذشته هم مشاهده کردیم که در این خصوص فتنه‌ای با شعار زن زندگی آزادی در کشورمان سازمان‌دهی و مدیریت کردند، اما با بصیرت مردم کشورمان مواجه شدند.

ارسلان جو خاطرنشان کرد: نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سناریو‌های مختلفی برای ایجاد ناآرامی در کشورمان و همچنین درگیری با دشمنان خارجی برنامه‌ریزی کرده و می‌کند.

وی بیان کرد: امروز باید در حوزه جنگ شناختی هوشیار باشیم و با جهاد تبیین به مقابله با دشمن رفت چراکه با جهاد تبیین می‌توان نسل نوجوان و جوان کشورمان را در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها