فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

۲۸۸ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

سرهنگ مهجوری گفت: درسومین کاروان دانش آموزی اراک به مناطق عملیاتی، ۲۸۸ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ - 21November 2023

۲۸۸ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک، امروز سه شنبه پس از مراسم و بدرقه کاروان راهیان نور اظهار داشت: یکی از راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، بیان و بازخوانی وقایع دوران دفاع مقدس است که به طور حتم نسل جدید با حضور در یادمان‌ها بهتر می‌توانند اهداف دشمن را درک و در راستای خنثی سازی آن‌ها وارد میدان عمل شوند.

وی افزود: دشمن توطئه‌های جدیدی با عنوان جنگ ترکیبی راه انداخته و اهرم دشمن در این جنگ ترکیبی دروغ پردازی و شایعه پراکنی با بهره گیری از فضای مجازی و هدف قرار دادن جوانان دهه دوم انقلاب به بعد است و در این جنگ می‌خواهند جلاد را جایگزین شهید کنند.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: تحریف دفاع مقدس مورد هدف دشمن است چرا که تمایل ندارد جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند و این فرهنگ به نسل آتی جامعه منتقل شود.

سرهنگ مهجوری گفت: در سومین کاروان اردوهای راهیان نور، ۲۸۸ دانش‌آموز دختر شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. در این اردوها افراد علاوه بر بازدید از یادمان‌های پر از نور و برکت مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و خود مروج این فرهنگ در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها