رئیس دانشگاه لرستان:

ظلم و ستم رژیم صهیونیستی اقدام فرعونی است

نظری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال قتل‌عام کودکان و زنان مظلوم غزه و فلسطین است، گفت: کودک‌کشی روش فرعونیان است و رژیم نامشروع صهیونیستی یک رژیم فرعونی است.
کد خبر: ۶۳۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶ - 22November 2023

کودک‌کشی روش فرعونیان است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «علی نظری» رئیس دانشگاه لرستان  در نشست جبهه علمی، فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه‌های خرم‌آباد که امروز، ۳۰ آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه ظلم و ستم نظام سلطه و رژیم صهیونیستی، همان اقدامی است که فرعونیان انجام می‌دهند، گفت: کودک‌کشی روش فرعونیان است و رژیم نامشروع صهیونیستی یک رژیم فرعونی است.

وی افزود: فرعون زمان که رژیم صهیونیستی است در حال قتل عام کودکان و زنان مظلوم غزه و فلسطین است اما وعده الهی این است که ملت‌های مظلوم پیروز می‌شوند.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه طوفان الاقصی، باعث شکست رژیم فرعونی اسرائیل غاصب شده است و به همین علت برای فرار از شکست مشغول قتل عام مردم بی‌گناه است، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که رژیم نامشروع صهیونیستی در افکار عمومی جهان، رسوا شده است و این یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهاست.

نظری با بیان اینکه مسیر ایران اسلامی، رسیدن به تمدن اسلامی است و دانشگاه‌ها می‌توانند در طی نمودن این مسیر نقش اثرگذاری ایفاء نمایند، تصریح کرد: الگوی کار جهادی، شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ ما در هر جایگاهی که هستیم به ویژه در جایگاه اساتید دانشگاه باید براساس این الگو، فعالیت کنیم.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه نقش اساتید دانشگاه‌ها در رفع نظام مسائل استان و کشور بایستی افزایش پیدا کند، گفت: مفهوم انفاق یک مفهوم مهم در تعالیم قرآنی است؛ مهم این است که همگی، تمام وجود خود را در مسیر حیات طیبه و رفع مشکلات و چالش‌های محیط پیرامون، انفاق کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، در بخش دیگری از گفته‌هایش، جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: امروز شاهد هستیم مردم مظلوم اما مقتدر غزه در خط مقدم مبارزه با پلیدی‌ها و جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستند.

حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این نشست، گفت: بسیج، همه‌اش برکت است؛ کمک بسیج به ارتقای کیفیت حکمرانی و رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه هم از وظایف دانشگاهیان به ویژه اساتید بسیجی است.

وی افزود: پاسخگویی به ابهامات و شبهات نسل جوان به ویژه نسل دانشجو از وظایف مهم و سنگین اساتید دانشگاه‌ها به ویژه اساتید بسیجی است که خود در مسیر مهم جهاد تبیین است.

غلامحسین حسینی، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، در این نشست، در سخنانی، اهمیت بسیج از نگاه بیانات امامین انقلاب را تشریح کرد و با استناد به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تحقق بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی را ناشی از اقدامات و حرکت‌های بسیجی و جهادی دانست.

وی با بیان اینکه هدف این است با ارائه راهکارهای علمی، نظام حکمرانی ارتقا یابد و در اصطلاح، صیقل‌کاری شود، رژیم جنایتکار صهیونیستی را اجراکننده و مجری تصمیمات و سیاست‌های آمریکا دانست و ادامه داد: بسیج اساتید یک تشکیلات صددرصد نخبگانی است؛ به همین علت یک پتانسیل بی‌نظیر برای ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی به مدیران برای رفع مشکلات و چالش‌های جامعه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار