در آئین گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه؛

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: عملیات «طوفان‌الاقصی» هژمونی سست‌تر از خانه عنکبوت صهیونیست‌ها را بر باد داده است

مهدی‌پور گفت: اتفاقاتی که در روز ۱۵ مهرماه در غزه روی داد در صده اخیر بی‌سابقه بود و هژمونی سست‌تر از خانه عنکبوت صهیونیست‌ها را بر باد داده است.
کد خبر: ۶۳۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 22November 2023

عملیات «طوفان‌الاقصی» هژمونی سست‌تر از خانه عنکبوت «اسرائیل» را بر باد داده استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «فرشاد مهدی‌پور» معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در آئین گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در سالن اجتماعات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت همکاران رسانه‌ای ما در فلسطین و لبنان را تسلیت عرض می‌کنم که در ۴۶ روز گذشته تلاش کردند تا ابعاد مختلف و گوناگون جنایات صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان برسانند.

مهدی‌پور با اشاره به عظمت بی‌نظیر عملیات «طوفان‌الاقصی»، افزود: اتفاقاتی که ۱۵ مهر امسال در غزه روی داد در سده اخیر بی‌سابقه بود و هژمونی سست‌تر از خانه عنکبوت صهیونیست‌ها را بر باد داده است. اما آن چیزی که واقعیت موجود در میدان جنگ غزه را جهانی کرد، بازنمایی این رویداد‌ها و حوادث در رسانه‌ها است.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این اتفاق و تظاهرات‌هایی که امروز شاهد هستیم در صد‌ها پایتخت جهان روی داده و در حال روی دادن است، ماحصل پویش و تلاش همکاران رسانه‌‎ای در ایران و سایر نقاط جهان بوده است.

وی با اشاره به شکست تمامی تلاش‌های رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه، خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد هستیم که تمامی تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای به انحراف کشاندن موضوع جنگ غزه و کشتار مردم این باریکه، به صورت کامل با شکست روبرو شده است. آخرین نمونه آن نیز صحنه‌سازی این رژیم در مورد یک بیمارستان است که مدعی شده بودند حماس آنجا سلاح پنهان کرده است که قصد داشتند تا آن را به یک عملیات نظامی وصل کنند.

مهدی‌پور با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در تکذیب حمله به بیمارستان‌های غزه، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش‌های ناموفق دیگری هم به دنبال تکذیب حملات خود به بیمارستان‌های غزه بودند که خوشبختانه در این زمینه هم با شکست روبرو شد. از آن مهمتر ماجرای قتل عام خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای است که شمار آن‌ها همچنان و تا امروز درحال افزایش است.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: از خبرنگاران و رسانه‌های حاضر در غزه بسیار تقدیر و تشکر می‌کنیم که با وجود تمامی محدودیت‌های زیرساختی همچنان در میدان نبرد حضور دارند و کار خبررسانی را به جدیت دنبال و پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت دو خبرنگار المیادین در روز گذشته، عنوان کرد: روز گذشته نیز متاسفانه دو خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. در واقع حملات این رژیم اشغالگر به خبرنگاران و رسانه‌ها فقط به غزه محدود نمی‌شود و شاهد هستیم که ارتش صهیونیستی، خبرنگاران و اهالی رسانه‌ها را در کرانه باختری و حتی جنوب لبنان مورد هدف قرار می‌دهد.

مهدی‌پور در پایان سخنان خود تصریح کرد: آئین گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه به منظور گرامیداشت، پاسداشت، حفظ و تجدید میثاق با خبرنگاران حوزه مقاومت برگزار شده است. البته امروز این خبر را شنیدیم که آتش‌بس بین طرفین این جنگ در جریان است و این موضوع هم توفیق دیگری برای مقاومت است. زیرا شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تا امروز به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها