فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرهنگ دفاع‌ مقدس جامعه را از آسیب‌ها و تهدیدات مصون می‌دارد/ شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند

سردار کرمی با تاکید بر اهمیت نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس گفت:  به هر میزان که بتوانیم ارزش‌های دوران دفاع مقدس را نشر دهیم جامعه از آسیب‌ها و تهدیدات بسیاری مصون خواهد ماند و این موضوع باعث رشد و شکوفایی کشور نیز خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۳ - 24November 2023

فرهنگ دفاع‌ مقدس جامعه را از آسیب‌ها و تهدیدات مصون می‌دارد/ شهدا بهترین الگو برای جوانان هستندسردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درس بزرگ دلدادگی و استقامت است را به ما آموخت، اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند که این انقلاب با خون هزاران شهید گلگون‌کفن به این مرحله رسیده و حفظ این دستاورد بزرگ و نشان دادن این جلوه از آزادگی و استقامت یک تکلیف شرعی و اخلاقی است.

سردار کرمی ادامه داد: بالاترین افتخار ایران اسلامی بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس است هر چند که در حوزه‌های مختلفی همچون پزشکی، دفاعی، هسته‌ای و ... سرآمد بوده‌ایم، اما دفاع مقدس بی‌نظیر است و با دوران‌های دیگر قابل قیاس نیست از این رو این افتخار بایستی به صورت کاملا منسجم منعکس شود.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای در خصوص دوران دفاع مقدس گفت: به فرموده ایشان دوران دفاع مقدس تابلوی بسیار زیبایی است که هر چقدر به آن نزدیک می‌شویم به زوایای پنهان و زیبایی‌های آن پی می‌بریم؛ از این رو همه ما وظیفه داریم که این تابلو را برای نسل جوان و آینده به زیبایی ترسیم کنیم.

وی درباره طرح سفیران شهدا که در یگان ویژه در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: امیدواریم سفیران شهدا در الگوسازی شهدا و خانواده‌های معظم آنان برای جامعه موفق باشند چراکه قهرمانان دفاع مقدس الگوی خوبی برای جوانان هستند.

سردار کرمی با تاکید بر به اهمیت نشر فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس اظهار داشت:  به هر میزان که بتوانیم ارزش‌های دوران دفاع مقدس را نشر دهیم جامعه از بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدات مصون خواهد ماند و باعث رشد و شکوفایی کشور نیز خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: روحیه جهادی و غیرت دینی باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد که بایستی در راستای انتقال آن به نسل جوان و نشر هر چه بیشتر در جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار