استاندار لرستان:

فرهنگ بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است

زیویار گفت: بسیج انسجام، وحدت و حرکت است و فقط منحصر به جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه به تمام مستضعفین جهان تسری پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۳۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ - 24November 2023

فرهنگ بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان  امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چگنی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل (ره) با تدبیر و هدایت ولایی خود بنیان‌ها و نهادهای مقدس پربرکت، تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز بسیج را در روزهای پیش از آغاز جنگ تحمیلی بنیانگذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدای کربلا با امامشان رابطه‌ای بسیجی‌وار داشتند، افزود: امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید و با هنر خود، سازمان بسیج مستضعفین را تشکیل داد.

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌ دشمنان است، تاکید کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

زیویار به نقش بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: بسیج مستضعفین به معنای انسجام، وحدت و حرکت جامعه مستضعفین دنیا می‌باشد و فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری پیدا کرده است و اینک به یگ الگو تبدیل شده است.

وی گفت: بسیج نقش اساسی و مهمی در تمام عرصه‌ها از جمله تهدیدهای سیاسی، نظامی، سازندگی، بروز بلایای طبیعی دارد و از اتحاد، اخلاص و اراده شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها