پیوند بسیج و خانه صنعتکاران در راستای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان

در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد تولید کنندگان هرمزگانی را از پتانسیل های آموزشی و حمایتی خانه صنعتکاران آگاه کرده و در جهت رفع موانع تولید و افزایش صادرات بخش خصوصی تلاش بیشتری کنیم.
کد خبر: ۶۳۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 24November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، در این نشست که با حضور «سید علیرضا بنی هاشمی» رئیس صنعتکاران کشور، غلامرضا حسن پور  مسئول بسیج اصناف کشور و محمد پاینده رئیس خانه صنعتکاران استان هرمزگان برگزار شد طرفین در باب موضوعات هم افزایی و همگرایی برای حل مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی گفتگو  و  پیشنهاداتی  مطرح  کردند.

در این دیدار سید علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران کشور با از استقبال از همکاری  بسیج اصناف با خانه صنعتکاران کشور بیان داشت : امیدوارم پیوند مجموعه بسیج و خانه صنعتکاران باعث باعث رفع بیشتر موانع تولید و حل مشکلات تولید کنندگان داخلی شود.

وی افزود: خانه صنعتکاران دارای پتانسیل مضاعفی  در زمینه کمک به  افزایش سهم  بازار محصولات با کیفیت ایرانی در بازارهای صادراتی بخصوص در کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است و نیات داریم این ظرفیت ها را معرفی کرده و مجموعه  های تولیدی  صادرات محور را در همه حوزه ها حمایت کنیم.

رئیس خانه صنعتکاران کشور  افزود: مهمترین اصل در حوزه صادرات محور  آموزش تولید کننده در حوزه بسته بندی  تولیدات با کیفیت ایرانی است و در این زمینه خانه صنعت کاران ایران توانایی و پتانسیل آموزش این حوزه را دارد و امید داریم با حمایت از تولید کنندگان داخلی باعث ا فزایش صادرات شویم

وی گفت: یکی از موضوعات مهم در زمینه کمک به تولیدکنندگان صادرات محور ،آموزش و همراهی در ایجاد شبکه های مالی است که امیدواریم این مهم  با توجه به تحریم ظالمانه غرب به شکلی فراگیرتر اجرایی کنیم.

در  این نشست  «غلامرضا حسن پور» مسئول بسیج اصناف کشور نیز با  استقبال از طرح های خانه صنعتکاران بیان کرد: با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید کنندگان داخلی و رفع موانع  تولید همکاری دو حوزه بسیج اصناف و خانه صنعتکاران می تواند به عامل مهمی در راستای حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان شود

وی تصریح کرد: حفظ منافع  ملی کشور مهم‌ترین رسالت بسیج است و در این راستا بسیج تمام ظرفیت‌ها و توان خود در ابعاد گوناگون را به کار خواهد  گرفت.

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه بسیج حمایت از تولید کنندگان و بخش خصوصی، فعالان اقتصادی را در دستور کار قرار داده، افزود: این مهم با هدف مقابله با جنگ  اقتصادی دشمن است، چرا که  امروز امنیت اقتصادی کشور هدف اصلی دشمن و بدخواهان نظام و انقلاب است و  باید از فعالان اقتصادی حمایت و دفاع کرد.

حسن‌ پور گفت: یکی از برنامه‌هایی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام دنبال می‌کنند، از کار انداختن بخش خصوصی است که از داخل تهی کردن بخش خصوصی را با جدیت دنبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: بسیج از بخش خصوصی و تولید کنندگان امین و صالح به شدت حمایت می‌کند  زیرا بر این باور است که بخش خصوصی  بزرگراه تولید و تجارت و عامل رونق و شکوفایی  اقتصاد است

در  این نشست «محمد پاینده» رئیس خانه صنعتکاران استان هرمزگان نیز با استقبال از پیشنهادهای ارائه شده، بیان داشت: در زمینه حمایت از تولید کنندگان صادرات محور، استان هرمزگان در حوزه های شیلاتی و کشاورزی می تواند اثر گذاری بیشتری در تجارت منطقه داشته باشد

وی گفت: در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد تولید کنندگان هرمزگانی را  از پتانسیل های آموزشی و حمایتی خانه صنعتکاران آگاه کرده و در جهت رفع موانع تولید و  افزایش صادرات بخش خصوصی تلاش  بیشتری کنیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها