معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

وجود روحیه بسیجی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم دارد

«کامرانی» گفت: بسيج به عنوان بزرگترين سازمان و تشكل مردم پايه در همه عرصها ي فرهنگي، علمي، اجتماعي و اقتصادي و مخاطرات طبيعي مانند سيل و زلزله ها در كنار مردم و در غم و شاد هاي انها شريك بوده است.
کد خبر: ۶۳۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ - 24November 2023

وجود روحیه بسیجی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همایش بزرگ بسیجیان خدمتگزار استان با حضور رئیس سازمان بسیج کارکنان کشور، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و مدیران دستگاه های اجرایی استان با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه بسیج در رشد، توسعه و اعتلای کشور اظهار داشت: بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی که با فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ تشکیل گردید نقش بارزی در رشد و اعتلای کشور داشته است.

وی افزود: بسیج در بدو پیروزی انقلاب با خدمات گسترده خود زمینه ساز تامین امنیت کشور و خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم و دور افتاده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بسیج در هشت سال دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود با اهدا شهدای بسیار به یادگار گذاشت و با رشادت سایر نیروی های مسلح اجازه ندادند دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف نماید.

کامرانی تصریح کرد: بسیج در سازندگی کشور و رفع غبار محرومیت از اقصی نقاط کشور از ابتدای انقلاب تاکنون اقدامات گسترده ای انجام داده است و در این زمینه نقش بارزی داشته است.

وی گفت: تامین امنیت، مقابله با ناامنی ها، رسیدگی به محرومان، اجرای طرح های عمرانی واقتصادی از دیگر خدمات بسیج به کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بسیج در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح نقش بسزایی در حفظ ارزش های انقلاب داشته است.

وی تصریح کرد: کارکنان بسیجی دستگاه های اجرایی رسالت خطیری در رفع و پیگیری مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی دارند.

کامرانی، اظهار داشت: وجود روحیه بسیجی و جهادی در آحاد مسئولان و مدیران زمینه ساز رفع مشکلات مردم کشور و استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها