فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات مطرح کرد؛

حضور آگاهانه در تمامی صحنه‌ها جزو افتخارات بسیج

سرهنگ اسماعیل‌زاده گفت: از افتخارات بسیج حضور آگاهانه در تمامی صحنه‌ها است چراکه بسیجیان در طول حیات انقلاب اسلامی مرد میدان بوده و هستند.
کد خبر: ۶۳۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ - 24November 2023

حضور آگاهانه در تمامی صحنه‌ها جزو افتخارات بسیج اسابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مه‌ولات، همزمان با هفته بسیج، همایش اقتدار بسیجیان در مسجد جامع فیض‌آباد مه‌ولات برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مهدی اسماعیل‌زاده» فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج تولیدکننده قدرت است و قدرت آن در نترسیدن از استکبار است.

وی افزود: بسیج به عنوان تشکلی مردمی و برگرفته از انقلاب اسلامی در عمل اثبات کرده که ایمان توأم عمل را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده که این حقیقت در دوران دفاع مقدس تجلی داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گستره فعالیت بسیج در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و ورزشی ملموس و مشهود است، خاطرنشان کرد: بسیجیان هموارد مرد میدان بوده‌اند و برای بسیج مایه افتخار است که در کنار مردم بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات با تاکید بر اینکه بسیج راز ماندگاری انقلاب اسلامی است؛ خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین افتخارات بسیج، حضور آگاهانه در تمامی صحنه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار