فرمانده ناحیه سپاه مه‌ولات:

قدرت امروز ایران مرهون فداکاری و گذشت ایثارگران است

سرهنگ نامور گفت: عزت، اقتدار و آرامش فعلی مملکت مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان است، اگر این ایثار‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی‌یافتیم. اگر امروز ایران به این قدرت رسیده که باعث ترس و وحشت دشمنان شده؛ نتیجه دلاوری‌های رزمندگان است.
کد خبر: ۶۳۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ - 08December 2023

جهاد و مقاومت در راستای نابودی دشمنان نظام همچنان ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا نامور» فرمانده ناحیه سپاه مه‌ولات، اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت نقش‌برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته‌اند و این عزت و سرافرازی کشور که امروز مایه بیم و هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده نتیجه همان جهاد و مقاومت شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرمانده ناحیه سپاه مه‌ولات بیان داشت: عزت، اقتدار و آرامش فعلی مملکت مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان است، اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی‌یافتیم. اگر امروز ایران به این قدرت رسیده که باعث ترس و وحشت دشمنان شده؛ نتیجه دلاوری‌های رزمندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار