معاون پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان:

سومین جشنواره افتخار من در بندرعباس برگزار می‌شود

«دژاگه» گفت: سومین جشنواره افتخار من در بندرعباس با هدف جلوگیری از فراموشی ارزش‌ها و دستاوردها و افتخارات دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 25November 2023

«مریم دژاگه» معاون پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: سومین جشنواره افتخار من در بندرعباس با هدف جلوگیری از فراموشی ارزش‌ها و دستاوردها و افتخارات دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: این جشنواره با هدف برقراری ارتباط پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با نسل جوان به منظور الگوسازی برای جوانان و تقویت روحیه دفاع و مقاومت است.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بیان خاطرات و شناخت خانواده ها از ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت است.

دژاگه ادامه داد: آثار ارسالی باید در بخش های فیلم کوتاه 3 الی 5 دقیقه ای، فایل صوتی 3 الی 5 دقیقه ای،عکس نوشته و خاطره باشد.

معاون پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس هرمزگان تصریح کرد: شروع ارسال آثار از 20 آبان و پایان ارسال آثار تا 20 آذر است.

وی عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار را از طریق پیام رسان ایتا @EftekharmanHormozgan و یا آدرس ایمیل eftekharman58@gmail.com به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان و دانش آموزان در شبکه شاد ارسال کنند.

دژاگه اضافه کرد: آثار ارسالی باید توسط همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان رزمندگان تهیه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها