دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

بازدید فرمانده انتظامی نیشابور از نمایشگاه «بوی پیراهن یوسف»+ تصاویر

سرهنگ جانباز حسین احمدی با حضور در نمایشگاه «سنگر شهدا» واقع در محل موسسه «یاد یاران» نیشابور، از عوامل اجرای طرح «بوی پیراهن یوسف» که لباس شهدا را برای تبرک‌جویی مردم در اقصی‌نقاط کشور می‌چرخانند، تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۳۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 25November 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ جانباز «حسین احمدی» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به همراه «حسین جعفریانی» مسئول معاون اجتماعی و فرهنگی این فرماندهی و معاون کلانتری ۱۳ وهیئت همراه روز گذشته (جمعه) به مناسبت هفته بسیج از نمایشگاه «سنگر شهدا» در موسسه فرهنگی یادیاران در شهرستان نیشابور بازدید کرد.

سرهنگ احمدی د راین بازدید ضمن قدردانی از موسسه «یاد یاران» جهت برگزاری طرح «بوی پیراهن یوسف» اظهار داشت: حضور در سنگر شهدا فقط با دعوت خود شهدا امکان‌پذیر است و این فعالیت‌ها فقط دلی است، لذا همین حضور دوساعته حس خیلی خوبی برایم ایجاد کرد که قبل از ورود به سنگر شهدا عطر و بوی شهدا را استشمام کردم و آرامش خاصی برایم به وجود آمد.

وی افزود: فعالیت‌ها در این سنگر شهدا دلی است لذا شایسته است به همین سبکی که پیش گرفته شده، باقی بماند و ما مسئولین نیز به سهم خود، حمایت از چنین کارهای ارزشی را وظیفه خود دانسته و از اجرای طرح بوی پیراهن یوسف با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی شهرستان نیشابور،‌ در سطح شهرستان و محافل عمومی حمایت می‌کنیم.

سرهنگ احمدی عنوان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در فراجای نیشابور از همه‌ی خادمین شهدا در یاد یاران به نوبه‌ خود تقدیر و تشکر را دارم و با قوت این راه ارزشی را ادامه دهید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها