در همایش دختران حاج قاسم شهر ویس عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: دشمنان فرهنگ ملی و دینی ما را مورد هدف قرار داده‌اند

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان در حوزه جنگ نظامی یا سخت حرفی برای گفتن ندارند و غلطی نمی‌توانند بکنند به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده‌اند و فرهنگ ملی و دینی ما را مورد هدف قرار داده‌اند.
کد خبر: ۶۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 25November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: دشمنان فرهنگ ملی و دینی ما را مورد هدف قرار داده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در همایش دختران نقش آفرین حاج قاسم که در شهر ویس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تصور می کرد که با شهادت حاج قاسم، مکتب و محور مقاومت ضعیف خواهد شد اما خون این فرمانده بی بدیل در شریان تمام نسل‌ها جریان یافت و امروز حاج قاسم زنده‌تر از همیشه است.

وی افزود: دشمن زمانی که از طرح آشوب و اغتشاشات داخلی نتیجه نگرفت و با سپر دفاعی مردم آگاه ایران مواجه شد مسیر را عوض کرد و به سمت بنیان خانواده‌ها یورش برد.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان در حوزه جنگ نظامی یا سخت حرفی برای گفتن ندارند و غلطی نمی‌توانند بکنند به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده اند و فرهنگ ملی و دینی ما را مورد هدف قرار داده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: به لطف خدا و درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب و مردم بصیرمان قطعا دشمنان در این جنگ ترکیبی هم شکست خواهند خورد چون دختران و بانوان ما با عفت و حجاب الفتی دیرینه دارند.

وی یادآور شد: در حوزه فرهنگ نتوانستیم تولید محتوای متناسب با نسل جوان تولید و ارائه کنیم و دشمنان از همین کم کاری بهره بردند در حالی که در این حوزه غنی هستیم به گونه‌ای که عمر برخی درختان منازل ما از عمر بسیاری کشورهای مدعی دنیا هم بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار