به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

اهدای ۱۵ هزار سی‌سی خون، توسط کارکنان سپاه شهرستان جهرم

فرمانده سپاه جهرم از اهداء ۱۵ هزار سی سی خون، توسط کارکنان سپاه شهرستان جهرم و اعضای کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم خبر داد و گفت: همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، جمعی از پرسنل سپاه جهرم و فرهنگیان عضو کانون بسیج فرهنگیان، با حضور در مرکز انتقال خون جهرم، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۶۳۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ - 25November 2023

اهداء ۱۵ هزار سی سی خون، توسط کارکنان سپاه شهرستان جهرمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «ناصر طالبی» فرمانده سپاه جهرم، امروز در حاشیه برنامه اهدا خون پرسنل این نهاد، اظهار داشت: در این اقدام خداپسندانه تعداد ۳۳ نفر از پرسنل و کارکنان سپاه ناحیه جهرم و اعضای کانون بسیج فرهنگیان با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان با اهدا خون خود، به کمک افراد نیازمند رفتند.

وی افزود: اهداکنندگان خون به‌عنوان پیشتازان عرصه سلامت و انسان‌هایی نیک اندیش و خداجو به شمار می‌روند که با اینگونه اقدامات خداپسندانه نقش موثری در تامین و ارتقاء سلامت جامعه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اهداف این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم درخواست کرد با توجه به نیاز سازمان انتقال خون به این مهم، مردم با اهدای خون خود، قدمی در راستای کمک به بیماران نیازمند بردارند.

وی ادامه داد: اهدای خون، یک نیاز همیشگی برای سلامت جامعه است و این مسئله همواره در طول سال و مناسبت‌های مختلف توسط پرسنل و کارکنان سپاه و بسیجیان جان بر کف شهرستان جهرم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار