برگزاری همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان تاکستان

همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان تاکستان با حضور پرشور صد‌ها بسیجی از پایگاه‌های مختلف شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی و با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 26November 2023

همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان تاکستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امروز (یکشنبه) همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان تاکستان با حضور پرشور صد‌ها بسیجی از پایگاه‌های مختلف شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی و با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تقدیر از حضور پرشور بسیجیان تاکستان اظهار داشت: امروزه نقشه‌های دشمن نقشه بر آب شد و همگان فهمیده‌اند که دشمن ضعیف‌تر از آن است که بخواهد به ایران عزیز آسیبی وارد کندو‌این نشان از قدرت بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بسیج را معجزه‌ انقلاب دانست و عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه‌های لازم، ثابت‌قدم و پای‌کار ایستاده است و امروزه در تمام عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حضور بسیجیان پای کار را شاهد هستیم. 

سردار آتانی گفت: بسیجی بودن افتخار است و فرهنگی است که ریشه در ایثار و از خود گذشتگی دارد امروز مردم نظاره گر هستند که هر کجا که کشور دچار بحران می شود بسیجیان با حضور خود موجب خدمات رسانی بهتر و شایسته‌تر به مردم عزیزمان هستند.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به همدرد بودن با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل عنوان کرد: امروزه اسرائیل از نسل حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد از نسل بسیجیان هراس دارد و رو به کودک کشی و نسل کشی بی‌گناهان غزه آورده است. 

وی در پایان با بیان اینکه شهادت ختم ماموریت یک بسیجی است خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ما به قله نزدیک هستیم و از گذرگاه‌های حساس با اقتدار عبور کرده‌ایم این همت شما عزیزان همراه با دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و‌ جانبازان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار