رئیس هلال احمر:

«بسیج» نیروی خستگی ناپذیر و خدمتگزار مردم است

کولیوند در آیین قدردانی از بسیجیان، ضمن قدردانی از اعضای این حوزه، بسیج را نیروی خستگی ناپذیر و خدمتگزار مردم توصیف کرد.
کد خبر: ۶۳۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 26November 2023

«بسیج» نیروی خستگی ناپذیر و خدمتگزار مردم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس هلال احمر در آئین قدردانی از بسیجیان این جمعیت، ضمن قدردانی از اعضای این حوزه اظهار داشت: بسیج و هلال احمر نقاط مشترک زیادی دارند که شاید مهم‌ترین آن‌ها ایثارگری، خلوص و کار داوطلبانه باشد. بسیجی متحمل سختی می‌شود تا دیگران به آسایش و آرامش برسند و این ویژگی در میان اعضای هلال احمر نیز وجود دارد.

کولیوند افزود: خداوند در آیات متعددی ویژگی‌هایی نظیر ایثار و اخلاص را ارج نهاده و عنوان کرده که مومنینی هستند که جان و اموال خود را در راه خدا فدا می‌کنند. نشانه‌هایی که به صورت مشخص در میان بسیجی‌ها مشاهده می‌شود.

رئیس هلال احمر ادامه داد: بسیجی هم امید دارد و هم ایمان. بسیجی برای رضای خدا کار می‌کند و هدفی دیگر ندارد. منش و تفکر بسیجی امروز در میان تمام اقشار جامعه وجود دارد و هر کدام به نحوی در این عرصه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی است که کمک می‌کند تا علم در داخل کشور تولید و موتور اقتصاد و تولید به حرکت درآید، زیرا جوانان ما در عرصه دانش بنیان این دغدغه را احساس کرده اند که باید نیاز مردم و کشور را برطرف کنند.

کولیوند توضیح داد: تواضع، استقامت، از خودگذشتگی، تعاون، همراهی، باور به خدا و هم افزایی از جمله دیگر ویژگی‌های بارز نیرو‌های بسیج است که امروز کشور را از گردنه‌های دشوار عبور و به سمت پیشرفت هدایت می‌کند.

این مقام مسئول افزود: بسیج متعلق به همه مردم است و هیچ تفاوتی در خدمت رسانی به مردم قائل نمی‌شود. این امر ریشه در حرکت مخلصانه این نیرو دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: حمایت از مردم غزه در این روز‌ها بسیار ارزشمند است و این یک حرکت داوطلبانه و خالصانه بود که نشان داد هلال احمر آماده کمک رسانی به آسیب دیدگان ومظلومین در سراسر جهان است و مسائل بشردوستانه را در اولویت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار