مسئول بسیج جامعه زنان:

نقش بانوان در ترویج عفاف و حجاب به مراتب از مردان بیشتر است

بیابانی، درمورد نقش بانوان در مقابله با تهدیدات فرهنگی گفت: نقش بانوان در موضوع ترویج و تعمیق عفاف و حجاب به واسطه رسالت‌هایی که بر عهده دارند به مراتب از مردان بیشتر است.
کد خبر: ۶۳۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 28November 2023

نقش بانوان در ترویج عفاف و حجاب به مراتب از مردان بیشتر استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مینا بیابانی» مسئول بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با برنامه «در امتداد شقایق» در رابطه با نقش مادران توانمند در شکل‌گیری خانواده امن و تاب آور و همچنین در جوامع مدرن اظهار داشت: ماحصل همه نقش آفرینی‌ها و کارکرد‌های بانوان در ساحت فردی و خانوادگی و اجتماعی منتهی به برقراری امنیت در خانواده و جامعه می‌شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: یک مملکت و جامعه درصورتی می‌تواند به تعالی و پیشرفت واقعی خودش دست پیدا کند که در شرایط امن قرار گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان در توضیح بیشتر گفت: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند کمااینکه در کلام بزرگان نیز داریم که اگر زن از تربیت صحیحی برخوردار باشد می‌تواند سعادت جامعه و ملت را به ارمغان بیاورد و برعکس این مطلب هم صادق است؛ اگر یک زن از تربیت صحیح و انسانی و الهی برخوردار نباشد می‌تواند یک مملکت را به تباهی بکشاند.

بیابانی به پیام مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۱ به کنگره شهدای زن اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری الگوی یک بانوی تراز را به جامعه اسلامی معرفی کردند. نکته اول پیام ایشان این بود که زن ایرانی به عنوان یک معمار، تاریخ جدیدی را در ایران رقم زد که بحث بسیار عمیقی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات بعدی خود زن الگو و تراز انقلاب اسلامی را صرفاً یک بانویی نمی‌دانند که وارد جامعه می‌شود بلکه از نظر ایشان، آن مادر شهیدی که از سواد کافی برخوردار نیست، اما از بصیرت و آگاهی دارد، می‌تواند فرزندی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده و جهانی را متحول سازد.

مسئول بسیج جامعه زنان درمورد نقش بانوان در مقابله با تهدیدات فرهنگی اظهار کرد: نقش بانوان ما در موضوع ترویج و تعمیق عفاف و حجاب به واسطه رسالت‌هایی که بر عهده دارند به مراتب از مردان بیشتر است.

وی متذکر شد: عفت ورزی و پوشش مناسب در اجتماع موضوعی است که هم به آقایان و هم به خانم‌ها مرتبط است، اما از آنجایی که بانوان از جذابیت‌های جنسی بیشتری برخوردار هستند حساسیت‌ها روی آن‌ها بیشتر است در نتیجه عفت ورزی و پوشش مناسب درمورد آن‌ها بیشتر مصداق پیدا می‌کند.

بیابانی در مصاحبه با رادیو مقاومت تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در مواجهه با کشور‌های مقاوم همیشه به اضمحلال کشاندن دختران و زنان آن جوامع را به عنوان آخرین راهبرد انتخاب می‌کند، چون زنان پایه‌های اصلی سازندگی و تربیت جامعه را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ شما مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانید برنامه «در امتداد شقایق» رادیو مقاومت را شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنید. همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ آماده دریافت پیامک‌های مخاطبان فهیم رادیو مقاومت است

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار