در سخنانی؛

فرمانده سپاه امام رضا (ع): توصیه‌های مهم شهدا ولایتمداری و دشمن‌شناسی است

سردار غیاثی گفت: از جمله توصیه‌هایی که شهدا به ما داشتند، ولایتمداری و دشمن‌شناسی است که باید نسبت به آن‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۶۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 28November 2023

فرمانده سپاه امام رضا (ع): توصیه‌های مهم شهدا ولایتمداری و دشمن‌شناسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته بسیج «محسن ذاکریان» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام دیدار کرد.

سردار غیاثی در این دیدار با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه طول و عرض بسیج، طول و عرض کشور است، اظهار داشت: مهمترین مولفه و توفیق بسیج؛ مشارکت مردم در حل مسائل و مشکلات جامعه است.

وی افزود: مردم به صورت خودجوش در همۀ صحنه‌های اصلی انقلاب اسلامی نقش و حضور پر رنگی داشته و دارند.

فرمانده ارشد سپاه استان خراسان رضوی با قدردانی از انتخاب مجتمع فرهنگی آموزشی شهدای امدادگر وابسته به جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی جهت تدفین شهید گمنام، آمادگی سپاه امام رضا علیه‌السلام را برای همکاری در برگزاری یادواره شهدای امدادگر خراسان رضوی در ایام فاطمیه اعلام کرد.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام تأکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر است.

سردار غیاثی ادامه داد: شهدا با عروج‌شان عزت و استقلال را برای ایران اسلامی و شجاعت و آزادگی را برای آحاد جامعه به ارمغان آوردند.

وی گفت: از جمله توصیه‌ها و تکالیفی که شهدا برای ما داشتند، ولایتمداری و دشمن‌شناسی است که باید نسبت به آن‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.

در ادامه این دیدار محسن ذاکریان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، خلاصه‌ای از فعالیت‌های اخیر جمعیت هلال احمر استان در راستای همبستگی جوانان با بسیج را یادآور شد و نقش این نهاد را در انسجام جوانان مهم دانست.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان خراسان رضوی در دی ماه سال جاری مصادف با ایام شهادت حضرت صدیقه (س) در مشهد، انتقال مجروحین، راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها، ارتباط با خانواده مفقودین و آزادگان را بخشی از خدمات هلال احمر در دوران دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها