در نشست قرارگاه امنیت غذایی خراسان رضوی؛

فرمانده سپاه امام رضا (ع): آمادگی سپاه پاسداران برای تقویت بخش کشاورزی/ بسیج خود را وقف مردم کرده است

سردار غیاثی گفت: سپاه به عنوان بازوی توانمندی در راستای تقویت بخش کشاورزی آمادگی دارد برای تامین سفره مردم ظرفیت‌های در اختیار را به میدان آورد و تسهیلاتی را برای کشاورزان فراهم کند.
کد خبر: ۶۴۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ - 28December 2023

فرمانده سپاه امام رضا (ع): آمادگی سپاه پاسداران برای تقویت بخش کشاورزی/ بسیج خود را وقف مردم کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام و سایر اعضا در مشهد برگزار شد.

در این جلسه که با هدف رفع محدودیت‌ها و مشکلات بخش کشاورزی برگزار شد، اعضای جلسه مشکلات بخش مربوط به حوزه مدیریتی خود را در حوزه‌های مختلف کشاورزی اعم از آب، برق، دام و منابع طبیعی به بحث و بررسی گذاشتند.

سردار غیاثی در ادامه این جلسه با تقدیر از زحمات اعضای قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: همه باید با هم‌افزایی و تعامل در جهت رفع مشکلات بخش کشاورزی همت کنیم.

وی افزود: سپاه به عنوان بازوی توانمندی در راستای تقویت بخش کشاورزی آمادگی دارد برای تامین سفره مردم ظرفیت‌های در اختیار را به میدان آورد و تسهیلاتی را برای کشاورزان فراهم کند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: بسیج جامعه کشاورزی با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار مهندس کشاورزی فرصت ارزشمندی است می‌تواند تحول شگرفی در حوزه کشاورزی استان رقم بزند.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه بسیج برای خدمت به جامعه و مردم توقعی ندارد گفت: این نیروی متخصص و ارزان که خود را وقف خدمت به مردم کرده بی‌نظیر است؛ بر همین اساس مسئولین باید با کار جهادی و انقلابی از این فرصت در راستای تحقق اهداف نظام از آن بهره بگیرند.

استفاده بهینه از آب‌های مرزی به ویژه رودخانه هریرود و جایگزینی پنل‌های خورشیدی برای تامین برق موتورهای چاه آب کشاورزی از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار