در سخنانی؛

فرمانده سپاه امام رضا (ع): نقش‌آفرینی دانشجویان انقلابی در عرصه‌های مختلف مایه افتخار است

سردار غیاثی گفت: حضور دانشجویانی با انگیزه‌های انقلابی در صحنه‌های مختلف که به هنگام اقدام می‌کنند، مایه خرسندی و افتخار هستند.
کد خبر: ۶۴۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 21January 2024

فرمانده سپاه امام رضا (ع): نقش‌آفرینی دانشجویان انقلابی در عرصه‌های مختلف مایه افتخار استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام که در پادگان شهید برونسی انجام شد، دانشجویان اقدام اخیر سپاه پاسداران را آغاز یک انتقام سخت علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عناصر آنان در منطقه عنوان کردند و این اقدام را هشداری برای همه کسانی دانستند که فکر تعدی به خاک ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند.

در این دیدار که با اهدای لوح سپاس از سوی دانشجویان به فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام همراه بود، یکی از دانشجویان به نمایندگی از جمع حاضر، اقدام سپاه را اقدامی شایسته دانست که مایه شادی دل ملت ایران شد.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی با تشکر از جامعه دانشگاهی استان خراسان رضوی اظهار داشت: وقتی شاهد حضور دانشجویانی با انگیزه‌های انقلابی در صحنه‌های مختلف هستم که به هنگام اقدام می‌کنند، قلباً خوشحال شده و به آنان افتخار می‌کنم.

وی اقدامات اخیر عناصر دشمن را از سر استیصال عنوان کرد و افزود: امروز همه می‌دانند که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست در عملیات طوفان‌الاقصی متحمل شکست سنگینی شده است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ترمیم نیست؛ بر همین اساس می‌خواهد اذهان و افکار عمومی را از این شکست مفتضحانه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی منحرف کند و فلسطین که موضوع اصلی امت اسلامی است را به جبهه‌های دیگر هدایت کند که البته با هوشیاری شما جوانان موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار