رئیس کل دادگستری زنجان خبر داد؛

حضور مسئولان قضایی در مساجد زنجان با رویکرد حل مشکلات

حجت‌الاسلام «فرجی» گفت: یکی از برنامه‌های مستمر و هفتگی دادگستری زنجان حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار عمومی است که در این دیدارها تلاش می‌شود مشکلات قضایی و منطقه‌ای مردم برطرف شود.
کد خبر: ۶۳۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 29November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «علی فرجی برحق» رئیس کل دادگستری زنجان در دیدار با رئیس و اعضای بسیج حقوقدانان استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مستمر و هفتگی دادگستری زنجان حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار عمومی است که در این دیدارها تلاش می‌شود مشکلات قضایی و منطقه‌ای مردم برطرف شود.

حجت‌الاسلام فرجی برحق با اشاره به اینکه قانون جدید شورای حل اختلاف به مراکز استان‌ها ابلاغ و اجرایی خواهد شد، گفت: در این قانون پیش بینی شده فعالیت شوراهای حل اختلاف با رویکرد دادگاه‌های صلح خواهد بود.

رئیس کل دادگستری زنجان متذکر شد: بنده در دیدارهای عمومی با همکاران و در بازدید از حوزه‌های قضایی تاکید بر تکریم مراجعان بوده، چرا که مراجعان دادگستری را به عنوان ملجأ و پناهگاه خود می‌دانند و تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه هم اقدامات موثر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان عالی قضایی، بحث حضور رسانه‌ای قوه قضاییه است که بسیج حقوقدانان در اجرای منویات معظم له می‌تواند راهکار ارائه کند.

در ابتدای این دیدار صمیمی سردار «ابوالفضل طهماسبی» جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان گزارشی از اقدامات بسیج حقوقدانان استان در سال ۱۴۰۱ ارائه و همچنین رئیس و اعضای بسیج حقوقدانان استان زنجان به بیان مسائل، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود در جهت رفع برخی مشکلات و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مراجعان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار