رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه هیأت دولت:

آژانس انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند

اسلامی در واکنش به تهدید‌های اتمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: مسوولیت هرگونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است.
کد خبر: ۶۳۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 29November 2023

آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت، درباره تهدید‌های اتمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مسئولیت هرگونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است، زیرا رژیم صهیونیستی ان پی تی و پادمان را امضا نکرده است و امروز این رژیم در حال تهدید جهان با بمب اتمی است.

وی افزود: قبل از جلسه شورای حکام طی نامه‌ای به مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وی گفتم که وزیر رژیم صهیونیستی به صراحت، فلسطینی‌ها را تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی مهرماه در سازمان ملل و در جلسه اجلاس مجمع عمومی گفت که باید ایران را با تهدیدات هسته‌ای مواجه کنیم و مطرح کرد که باید از سلاح هسته‌ای علیه ایران استفاده کنیم.

اسلامی بیان داشت: ما به مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این موضوع را تاکید کردیم که شما برای عدم اشاعه، مسئولیت دارید و وقتی که شما در برابر طرفی که نه «ان پی تی» را امضا کرده و نه متعهد به پادمان است و هیچ گونه اجازه دسترسی به آژانس هم نمی‌دهد و به صراحت هم اعلام می‌کند که از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند، موضع‌گیری ندارید، این نقض قوانین بین‌المللی است و وظیفه مدیر کل است که به شورای امنیت گزارش دهد.

امروز بیش از هر زمانی ماهیت رژیم صهیونیستی در حال افشا شدن است

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با این آگاهی که امروز مردم در سراسر جهان پیدا کرده و از مظلومیت فلسطین حمایت کردند، موجبات رسوایی هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی فراهم شد.

اسلامی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری ماهیت این رژیم در حال افشا شدن است، ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که سازمان‌های بین‌المللی کارایی خود را داشته باشند و به معنای واقعی کلمه صلح و امنیت بین‌المللی را تأمین کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار