مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین مطرح کرد؛

جشنواره ملی چند رسانه‌ای نگاه تازه‌ای در معرفی هویت تاریخی قزوین

خزائلی گفت: برگزاری دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی گاه تازه‌ای در معرفی میراث فرهنگی است.
کد خبر: ۶۳۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 29November 2023

جشنواره ملی چند رسانه‌ای در قزوین نگاه تازه‌ای در معرفی هویت تاریخی قزوین

بهگزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌، «علیرضا خزائلی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در آئین آغاز به کار دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی که با حضور قائم مقام وزارت میراث فرهنگی برگزار شد اظهار داشت: هنر، صحن وسیعی است که انسان مجاهد ایرانی می تواند با روایت تاب و لحن منحصر به فرد و اندیشه متعالی اش آن را مسخر خود کند ما جشنواره میراث فرهنگی را در این مسیر فهم می کنیم.

خزائلی افزود: چه بسا اگر این نبود گشودگی کم مثال این دوره و بالندگی استعدادهای استانها در کنار شوق مشتاقان رقم نمی خورد. حرکت پویای جشنواره دوم، خبر از گاه تازه ای در معرفی میراث فرهنگی می دهد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین  بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان قزوین دوشادوش دبیرخانه جشنواره کوشید تا برگی زرین در ادوار این جشنواره ملی رقم بخورد برگزاری پیش رویدادها کنشگری برای معرفی شایسته استان با زبان گویای هنر و رسانه و تعامل همه جانبه با ظرفیت‌های مردمی و دولتی همه حاکی از آن است که بنده و همکارانم در این اداره کل تمام همت خود را بر آن نهادیم تا میزبانی شایسته برای اهالی هنر و ادب این مرز و بوم باشیم امیدوارم آنچه از بضاعت اندک ما برآمده در نگاه پر کرامت شما طلیعه کرده باشد. 
 
وی یادآور شد: به سهم خود از تمامی هنرمندان مسئولین و دست اندرکاران جشنواره کمال تشکر را دارم و به رسم میزبانی آغاز دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی را شادباش عرض می کنم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار