در سومین همایش ملی نخبگان نیرو‌های مسلح مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین: نخبگان چراغ‌های توسعه و افتخار کشور هستند

سرهنگ امیری مقدم با بیان اینکه نخبگان چراغ‌های توسعه و افتخار یک کشور محسوب می‌شوند، گفت: افتخارآفرینی امروز ایران در جهان و کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف در بین کشور‌های مدعی جهان، با اهمیت نشان دادن انقلاب اسلامی به نخبگان، جوانان و ایده پردازان است.
کد خبر: ۶۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 30November 2023

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین: نخبگان چراغ‌های توسعه و افتخار کشور هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمد امیری مقدم» امروز (پنجشنبه) در سومین همایش ملی نخبگان نیرو‌های مسلح در قزوین که با محوریت جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین پشتکار و همت نخبگان و دانشمندان جوان کشور است که توانسته ایم قله‌های پر افتخار علمی و نظامی را فتح کنیم.

سرهنگ امیری مقدم افزود: انقلاب اسلامی همواره از ظرفیت‌های نخبگان و دانشجویان استفاده کرده و همین موضوع موجب نگرانی و ناراحتی دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است چرا که آنان هرگز از توسعه ایران، خوشحال نمی‌شوند و دوست دارند کشور‌ها همیشه در بردگی آنان باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: نخبگان چراغ‌های توسعه و افتخار یک کشور محسوب می‌شوند و افتخار آفرینی امروز ایران در جهان و کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف در بین کشور‌های مدعی جهان، با اهمیت نشان دادن انقلاب اسلامی به این نخبگان، جوانان و ایده پردازان است.

سرهنگ امیری مقدم خاطر نشان کرد: خودباوری و اتکا به پتانسیل داخلی و استفاده از متخصصان و نخبگان از عوامل مهم پیشرفت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها