رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مشهد:

اعمال قانون بیش از ۲ هزار فقره تخلفات حادثه‌ساز در مشهد/ صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت در خراسان رضوی

سرهنگ رحیمی گفت: در شبانه روز گذشته دو هزار و ۵۱۳ تخلف خودرو‌های حادثه‌ساز در مشهد به ثبت رسیده است که از این میان منجر به توقیف ۶۴ دستگاه خودرو شده است.
کد خبر: ۶۳۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 30November 2023

اعمال قانون بیش از ۲ هزار فقره تخلفات حادثه‌ساز در مشهد/ صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت در خراسان رضوی

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «علیرضا رحیمی» رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مشهد اظهار داشت: در شبانه روز گذشته، ۲۸۰ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان، ۲۳۴ فقره خسارتی و ۴۶ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات ۴۶ نفر مصدوم و ۱ عابر پیاده فوت شده است.

وی افزود: در این مدت تعداد دو هزار و ۵۱۳ تخلف خودرو‌های حادثه‌ساز به ثبت رسیده است که از این میان منجر به توقیف ۶۴ دستگاه خودرو شده است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مشهد در ادامه به صدور گواهینامه موتور اشاره کرد و یادآور شد: طرح صدور گواهینامه یک روزه با هدف گواهینامه‌دار کردن و نظام‌مند کردن موتورسیکلت سواران است که این طرح بزودی در مشهد اجرا می‌شود.

رحیمی یادآور شد: متقاضیان ابتدا پس از معاینه چشم و واریزی مبلغ ۵۷۰ هزار تومان جهت ثبت نام، باید آزمون آیین‌نامه را به صورت شفاهی پاسخگو باشند این آیین‌نامه شامل ۱۰ سوال است که باید حداقل به ۵ سوال از آن پاسخ صحیح دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار